Udoskonalenia projektu

Udoskonalenia projektu

KP35 thrust flingers

Odrzutnik oleju BV/KP35/39

Wszystkie zespoły środkowe KP35/39 firmy Melett zostały zmodernizowane poprzez wprowadzenie podwójnych pierścieni tłoka po stronie sprężarki, co zapewnia lepsze uszczelnienie.

Czytaj więcej…

KP35-39 180 deg OE

Łożyska oporowe BV/KP31/35/39

Oryginalne łożysko BV/KP35/39 było konstrukcją z trzema podkładkami o 180° w obwodzie. Z powodu otwartego obszaru podkładki oporowej retencja oleju była utrudniona.

Czytaj więcej…

How has the GT15-25 Thrust Bearing developed

Łożyska oporowe GT15-25

Na początku były dwa główne typy turbosprężarek GT15-25: z łożyskiem 270° ze spiekanej stali i z łożyskiem oporowym 360° z tłoczonego stopu na bazie mosiądzu.

Czytaj więcej…

K03 Thrust Bearings

Łożysko oporowe K03/4

Oryginalne łożyska oporowe K03/4 są wytwarzane w procesie tłoczenia taśmy walcowanej, natomiast zamienne łożyska oporowe firmy Melett K03/4 są wytwarzane metodą kucia na gorąco, i dzięki temu są znacznie wytrzymalsze.

Czytaj więcej…

GT15 Journal bearings

Łożyska ślizgowe GT15

Łożyska ślizgowe GT15 przeszły przez lata szereg modernizacji. Różnice w ich konstrukcji pokazaliśmy poniżej.

Czytaj więcej…

GT15 Seal Plate Melett

Talerz uszczelniający GT15

Talerze uszczelniające są podatne na usterki w okolicach średnicy koła kompresji. Aby zwiększyć wytrzymałość, płyta Melett 1102-015-300 została zaprojektowana z dodatkowymi żebrami wzmacniającymi, które pomagają zapobiegać usterkom.

Czytaj więcej…

Zmienna geometria GT15

Konstrukcyjnej zmiennej geometrii GT15 (753420-*), technolodzy firmy Melett doszli do wniosku, że zamiast oryginalnej konstrukcji spawanej, lepszym rozwiązaniem dla tego urządzenia będzie lita konstrukcja łopatek.

Czytaj więcej…