Warianty części

Shaft and wheel development

Wałki (wirniki)

Po co dwa rodzaje? Wczesne turbosprężarki miały wałki przewężone. Uchodziły one za lżejsze, stawiające mniejszy opór, i zwiększające osiągi.

Czytaj więcej…

Turbo compressor wheel Melett Deep superback

Odmiany kół kompresji

Wraz z rozwojem turbosprężarek, warunki ich pracy bardzo się zmieniły. Obecnie komponenty ruchome obracają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej i poddawane są działaniu coraz wyższych temperatur.

Czytaj więcej…

Air Cooled Bearing Housing

Obudowy łożysk chłodzona powietrzem i wodą

Chłodzenie powietrzem: otaczające powietrze i olej wykorzystuje się jako chłodziwo.

Czytaj więcej…

Bearing Housing Twin Feed

Pojedynczy i podwójny punkt smarowania w obudowach łozyskowań

Obudowy Łożyskowań Borg Warner – K03-04 / BV43/50

Czytaj więcej…

What components

Diagram zespołu środkowego po demontażu

Diagram zdemontowanego zesp. środkowego GT15, Diagram zdemontowanego zesp. środkowego KP35.

Czytaj więcej…

GT12-15 Z-Bearings

Łożyska GT12 typu Z

Konstrukcja ta, mimo iż powszechnie uważana za stosunkowo nową, faktycznie istnieje od początków masowej produkcji turbosprężarek.

Czytaj więcej…

Turbo compressor wheel Melett

Koła kompresji BV40 ‚MFS’

Koła kompresji Melett BV40 frezowane z jednego kawałka metalu (MFS) zastępują oryginalne koła BV40. Mają one nową konstrukcję przedłużonego zabieraka.

Czytaj więcej…