Dlaczego jakość części ma znaczenie

Melett core cut away - whats inside a turbo core

Kumulacja defektów w zespole środkowym

Ze względu na warunki panujące w turbosprężarce, poziom precyzji przy produkcji części jest bardzo wysoki, a powtarzalna jakość wręcz niezbędna.

Czytaj więcej…

Melett RHF4-5 Bi-Metallic Thrust Washer

Porównanie części – łożyska oporowe IHI RHF4/5

Aby pomóc w zrozumieniu tych zagadnień, poniżej podaliśmy kilka przykładów różnic między produktami wysokiej jakości i ich gorszymi zamiennikami.

Czytaj więcej…

Melett RHF4-5 Bi-Metallic Thrust Washer

Bimetaliczna podkładka oporowa RHF4/55

Firma Melett konsekwentnie inwestuje w rozwój własnych narzędzi, aby zapewnić precyzyjną produkcję z zachowaniem odpowiednich tolerancji i specyfikacji.

Czytaj więcej…

BV50 Thrust Bearing Melett

Łożysko oporowe BV50

Łożysko oporowe BV50 – Wszystkie produkty Melett zostały zaprojektowane przy użyciu najsurowszych procesów kontroli jakości.

Czytaj więcej…

Melett GT15-25 screws

Śruba talerza uszczelniającego

Dla niewprawnego oka śruba talerza uszczelniającego w modelach Garrett GT / VNT 15-25 wygląda tak, jak typowa śruba, którą można dostać u każdego lokalnego dostawcy.

Czytaj więcej…

GT15 3 part thrust Melett

GT15 Trzyczęściowy odrzutnik oleju

Mimo iż elementy te mogą na pierwszy rzut oka wyglądać na podobnie zwymiarowane, w rzeczywistości tak nie jest, ponieważ podkładka oporowa wraz z dystansową

Czytaj więcej…

GT15 close up crack_Critical Points

Czym są prowadnice smarujące łożysk oporowych?

Istnieje wiele różnych sposobów wytwarzania początkowej odkuwki na łożysko oporowe, w tym odlewanie, tłoczenie z taśmy walcowanej, spiekanie proszkowe i kucie na gorąco.

Czytaj więcej…

GT15 Sintered vs Hot Forged Thrust Bearing_Low Cost Bearing Failure

Łożyska oporowe kute na gorąco a łożyska spiekane

Łożyska oporowe kute na gorąco a łożyska spiekane. Czy przyczyną awarii turbosprężarki było zabrudzenie oleju, czy usterka łożyska oporowego?

Czytaj więcej…

How are turbo compressor wheels made

Ile naprawdę kosztuje koło kompresji?

Aluminium jest dość elastyczne, toteż łopatki mogą się wyginać przy maksymalnej prędkości, a następnie wracać do pierwotnego kształtu, gdy prędkość obrotowa spada.

Czytaj więcej…